Google-Смегул, перстень Adwords і його ефекти

Корпорація Google вирізняє себе серед інших пошукових систем «органічними» результатами пошуку, що не залежать від рекламних бюджетів зацікавлених лиць. Проте, аргумент залишаться лише юридичною формальністю і не підтверджує себе на практиці, примножуючи статки корпорації. Чи вдається Google пошити в дурня кожного користувача, який вважає, що несе повну відповідальність за власний вибір серед результатів пошуку? На сьогодні, «перстень Adwords» підкорив володарів своїх конституційних прав.

Органічні або ж безкоштовні результати пошуку з’являються у відповідь на пошуковий запит користувача. В описі сервісу Google Adwords вказано, що рейтинг результату пошуку не залежить від рейтингу реклами даного ресурсу.

Проте, платні оголошення з’являються у відповідь на пошуковий запит першими, у довільній кількості та візуально відрізняються від органічних результатів лише малопомітними для користувача деталями. Яка кількість користувачів повністю, з високим рівнем концентрації та не поспішаючи, читає опис ресурсу в результатах пошуку Google?

Адже, здавалось би корпорація Google може розмістити рекламні оголошення, на зразок загальноприйнятої практики, у боковій колонці, надати інформації інший  формат, тощо.

Користувачі сервісу, що знаходяться не на піку уваги, відкривають перші оплачені результати пошуку, приймаючи їх за «органічні» і тим самим збільшують рейтинг ресурсу серед безкоштовних результатів та рейтинг рекламного оголошення серед його конкурентів. В результаті, ресурс з кращим рекламним бюджетом раніше з’являється в безкоштовних результатах пошуку та частіше серед перших результатів платних оголошень.

Залишити коментар